یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۲۹:۲۱

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:
بندر انزلی گام‌‌های بزرگی در مسیر توسعه و اشتغال پایدار برداشته است

باشگاه خبری فراساحل: مراسم افتتاحیه پروژه‌‌های بندر انزلی با حضور عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار گیلان، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، نماینده مردم انزلی در مجلس، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین استانی و محلی مراسم افتتاح پروژه بندر انزلی به مناسبت هفته مبارک فجر برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد، عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: انزلی دارای جایگاه بسیار ویژه و خوبی بوده و  امید است که با ایجاد  مزیت‌‌های رقابتی موجب رشد روز افزون اقتصاد دریایی کشور شود.

وی افزود: بنادر، مراکز ایجاد اشتغال، درآمد و ارزش افزوده هستند و هر طرحی که توسعه و ظرفیت جدیدی ایجاد ‌‌می‌شود، فرصت جدید اشتغال و شرایط بهتر برای رونق اقتصادی منطقه حاصل ‌‌می‌کند.
راستاد با بیان اینکه امروز ما شاهد این هستیم که در این زمینه بندر انزلی توانسته گام‌‌های بزرگی در مسیر توسعه و اشتغال پایدار بردارد  خاطرنشان کرد: در زمینه توسعه غیرفیزیکی و بهره وری عملیات بندری خوشبختانه بندر انزلی یکی از بنادری است که توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. عضو هیات  عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه گزارشاتی که امروز مدیرکل بنادر گیلان در مراسم افتتاحیه پروژه‌‌های بندر انزلی ارائه کرد بسیار مثبت بود تصریح کرد: بیشترین سهم از حمل و نقل، تخلیه و بارگیری را در بنادر شمالی کشور در حال حاضر بندرانزلی به خود اختصاص بدهد.

پروژه‌‌های بندر انزلی در قالب اسکله شماره یک و دو با اعتبار ۳۲ میلیارد، سیلو غلات ۱۵ هزار تنی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و پانصد و اجرای طرح توسعه خشکی، انبار ترانزیت سرپوشیده به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع، انبار CFS به مساحت ۶ هزار متر مربع با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد تومان اعتباربا حضور استاندار، عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، نماینده مردم انزلی در  مجلس، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین محلی افتتاح شد.



  کد خبر : 3243
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :